Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Krause J$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Krause J. Approaches to firms' strategic orientation and their development during financial crisis [Електронний ресурс] / J. Krause // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 311-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_5_36 Рассмотрены возможные подходы к стратегической ориентации фирм, сравниваются индивидуальные подходы к разработке стратегии. Внимание уделено преимуществам, недостаткам и основным предпосылкам их успешной реализации. Основные стратегические направления включают дифференциацию, стратегию низких цен, фокус-стратегию, стратегию первопроходца, стратегию рыночного последователя. Внимание также уделяется важности инноваций в бизнес-стратегии. Представлены новые комментарии к исследованиям, направленным на стратегическую ориентацию фирм во время финансового кризиса в 2009 - 2010 гг. в Чешской Республике.
| 2. |
Krause J. Economic evaluation of the position of sugar companies compared to food producers (the case of Czech Republic) [Електронний ресурс] / J. Krause // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 7. - С. 187-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_7_24 Проаналізовано окремі фінансові показники виробників цукру Чеської Республіки за 2007 - 2011 рр., які порівняно з аналогічними показниками виробників продуктів харчування. В аналізі фінансових індикаторів головним методом став бенчмаркинг. Аналогічна модель застосовується і Міністерством промисловості та торгівлі Республіки Чехія. Для авторської калькуляції використано дані фінансової звітності цукровиробників. У цілому можна констатувати, що на загальному тлі сектора продуктів харчування цукровиробники демонструють значні успіхи.
| 3. |
Krause J. Company performance evaluation within environmentally friendly approach [Електронний ресурс] / J. Krause // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 9-10(1). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_9-10(1)__17
| 4. |
Boukal P. Corporate social responsibility from a customer's perspective [Електронний ресурс] / P. Boukal, J. Krause // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 344-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_42 Надано концепцію корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), а також причини участі фірм у КСВ і потенційний вплив КСВ на розвиток підприємства. На прикладах описано 3 основні складові КСВ. Висвітлено результати опитування споживачів про розуміння КСВ і мотивацію участі фірм у таких проектах, надано математичне оцінювання даних опитування.
|
|
|